Наш сайт у 2002 році:
http://tomasan-design.narod.ru/agrobaza/index.html
Підставою ТМ АгроБаза вважається червень 1997 року.
Саме з цього часу почалося стрімке зростання компанії, організованої двома партнерами, яке тривало близько чотирьох років.
І пов'язаний він із тим, що обрано було досить перспективний напрямок діяльності - постачання запасних частин до сільгосптехніки, і чітко визначено саме статус споживача - великі сільгосппідприємства.
Незважаючи на те, що конкуренція в цьому напрямі була великою, компанія успішно розвивалася, за 4 роки збільшивши свої активи у 32 рази
Починаючи з 2001 року ситуація на ринку запасних частин до сільгосптехніки почала кардинально змінюватись, то не сприяло розвитку галузі сільського господарства. Тому було ухвалено рішення вивчити нові перспективні напрямки діяльності компанії. З цих, а також інших обставин, у 2004 році було прийнято рішення про припинення поставок продукції під торговою маркою АгроБаза.
А, використовуючи її виробничий та кадровий потенціал,
на ринок було виведено інший корпоративний бренд «AVVA moto», з напрямком - продаж та ремонт мототехніки та запасних частин до неї.
У 2009 році було здійснено ребрендинг ТМ АгроБаза, і компанія отримала новий виток розвитку, перенаправивши свою діяльність в область постачання запчастин до мотоблоків та генераторів.
На сьогоднішній день компанія успішно розвиває свою діяльність в галузі оптово-роздрібних продажів запасних частин до мотоблоків, генераторів по всій території України. Ми співпрацюємо як з оптовими покупцями, так і з невеликими фермерськими господарствами, а також приватними особами. З 2010 року АгроБаза розвиває та популяризує TM "ROTOR", бренд, яким захищена якість усієї її продукції.
ВАЖЛИВО. На всіх етапах свого розвитку компанія звертала увагу на якість товару, що надається. Саме тому вся продукція підтверджена Торговою Маркою, яка є знаком відповідальності організації перед споживачем.
Бронюйте продукцію торгових марок АгроБаза та ROTOR.